Veelgestelde vragen
- Home
- Veelgestelde vragen
- - Ik wil mijn reis wijzigen of annuleren, kan dat?
- - Wat zijn de aankomsttijden?
- - Wat zijn de vertrektijden?
- - Dien ik de overtocht naar Terschelling te reserveren
- - Wat houdt de bagageservice in?
- - Is er een mogelijkheid tot parkeren op het resort?
- - Is er een mogelijkheid om mijn elektrische auto op te laden?
- - Is het resort te bereiken met het openbaar vervoer?
- - Is het toegestaan om huisdieren mee te nemen?
- - Is er Wifi beschibaar op het resort?
- Ik wil mijn reis wijzigen of annuleren, kan dat?
Jazeker. We hanteren hiervoor de gebruikelijke wijzigings- en annuleringsvoorwaarden. Lees hier meer over op de pagina Algemene voorwaarden.
- Wat zijn de aankomsttijden?
De reguliere aankomstdagen zijn op maandag en vrijdag. Indien u op een andere dag wenst aan te komen, neemt u dan telefonisch contact op met de receptie. De aankomsttijden op maandag en vrijdag zijn vanaf 16:00 uur. Uiteraard bent u van harte welkom om alvast uw bagage op het resort neer te zetten en zelf even rond te kijken. Wij vragen u om uw aankomst- en vertrektijd van de overtocht door te geven aan de receptie. Op deze manier kan de receptie rekening houden met uw aankomst- en vertrektijd.
- Wat zijn de vertrektijden?
De reguliere vertrekdagen zijn op maandag en vrijdag. De vertrektijd is tot 10.30 uur. Later uitchecken is alleen mogelijk in overleg met de receptie.
- Dien ik de overtocht naar Terschelling te reserveren
Om op Terschelling te komen dient u de veerboot, sneldienst of watertaxi te nemen vanaf Harlingen. Het is aanbevolen om tijdig een zitplaats en/of autoplaats te reserveren op de veerboot, sneldienst of watertaxi. U kunt een reservering maken bij Rederij Doeksen via: 0900-363 57 36 of via deze link. Op deze manier bent u zeker van een plaats.
- Wat houdt de bagageservice in?
Bij aankomst in de haven kunt u bij van Zeelen Rijwielverhuur op vertoon van uw reserveringsbevestiging uw bagage gratis naar het resort laten vervoeren. Ook uw bagage terug naar de haven laten vervoeren? Vraag minimaal 1 dag voor vertrek de mogelijkheden na bij de receptie.
- Is er een mogelijkheid tot parkeren op het resort?
Naast het resort zijn er een (beperkt) aantal parkeerplaatsen aanwezig. Tevens kunnen daar fietsen worden gestald. De dichtstbijzijnde parkeerplaats is op 0,5 km van het resort.
- Is er een mogelijkheid om mijn elektrische auto op te laden?
Op het resort is een laadstation aanwezig om uw elektrische auto op te laden. Het opladen is enkel mogelijk met een normale stekker.
- Is het resort te bereiken met het openbaar vervoer?
Vanaf de haven in West-Terschelling kunt u buslijn 1 of 2 nemen. Stap uit bij de bushalte Midsland Noord tegenover fietsverhuur van Zeelen. Vanaf hier bent u binnen enkele minuten op het resort.
- Is het toegestaan om huisdieren mee te nemen?
Op het resort zijn er een aantal appartementen beschikbaar waar huisdieren zijn toegestaan. Er zijn maximaal twee huisdieren toegestaan per appartement. Er geldt een toeslag.
- Is er Wifi beschibaar op het resort?
U kunt in alle appartementen gebruik maken van gratis WiFi.